I kender mig ikke alle sammen, så en ultra kort intro er på sin plads.
Jeg hedder Claus (ciffox in game) og har fået tildelt den ære, at stå i spidsen for udviklingen af det danske islæt i Parallel Kingdom. Indtil videre betyder det, at jeg har ansvaret for at oversætte guiden (in game) til dansk, men også oversætte breve mv. der skal sendes til jer eller andre, hvor det kræver dansk tekst.
Jeg syntes det er super interessant, at være en del af det maskineri, der forfiner PK og som forhåbentlig vil resultere i flere og mere tilfredse brugere. Jeg vil i hvert fald gøre hvad jeg kan for, at det arbejde jeg deltager i bliver så kvalitativt og godt det er mig muligt.
I forbindelse med forummet her, har jeg været stærk fortaler for et dansk forum og har lagt et blidt, men bestemt, pres på PerBlue/Adam, for at få det virkeliggjort. Så jeg håber virkelig i sætter pris på det og vil gøre god brug af det.
I forbindelse med oversættelsen af guiden, har jeg valgt hæve kvalitetsniveauet en anelse, i forhold til de andre sprog. Jeg syntes det er på sin plads med en overskuelig guide der har brugeren i aller første række. Så de danske sider skulle meget gerne bærer præg af denne tilgang til projektet, bl.a. i form af et overskueligt layout og et godt og klart sprogbrug.
Jeg kan ikke afslutte dette indlæg, uden at nævne min medsammensvorne i "projekt oversættelse" til dansk; Flaze (in game navn). Tusinde tak for hjælpen, på egne og de danske spilleres vegne
Kom så, venner - lad os få gang i det her forum. Opret spørgsmål, svar, tips og tricks og skriv om alt muligt om spillet eller irl
Bedste hilsner
Ciffox/Claus
Ambassadør for PK og de danske spillere