Back to PK
forum logo

Tips&Tricks: Jagt Return to Dansk (Danish)

Ciffox

World: Legends
Gold: 975277
Flags: 191

Tips&Tricks: Jagt

Post by Ciffox on Fri Sep 02, 2011 9:08 pm

Er der nogen der ligger inde med viden, som ikke nødvendigvis er nævnt i den officielle del af guiden, eller geniale, effektive, interessante teknikker, omkring Jagt - så lad os høre fra dig.

Del din viden med os, ohh store Vismand ;)

[ШrДith]♔DΞV0♔™[HσD]
The Leprechaun

Gold: 59820852
Flags: 2418

Re: Tips&Tricks: Jagt

Post by [ШrДith]♔DΞV0♔™[HσD] on Wed Sep 14, 2011 1:16 pm

Tjaaa ved ikke om det så meget er et trick, og de fleste gør det nok allerede nu...
Men når jeg jærger ude på vandet, så har jeg altid mine war golems med mig, når man har tilstrækkelig mange og bruger taunt funktionen, så kan man rydde alt på et minut og på den måde kan hurtigt få noget gold ind i kassen :)

Ciffox

Gold: 975277
Flags: 191

Post by Ciffox on Wed Sep 14, 2011 8:47 pm

dev0 wrote:...når jeg jærger ude på vandet, så har jeg altid mine war golems med mig, når man har tilstrækkelig mange og bruger taunt funktionen, så kan man rydde alt på et minut og på den måde kan hurtigt få noget gold ind i kassen :)

Yep, det gør jeg også - kan varmt anbefales.

Derudover sluger jeg en Inspiration Tonic / Inspirationsdrik, som øger pages/erfarings indtjeningen med 10% og en Keldor's Rage / Keldors_Vrede, som øger angresbsstyrken og gør det muligt at rejse med flag selvom man er aggressiv :)

Kan ligeledes varmt anbefales!

[ШrДith]♔DΞV0♔™[HσD]
The Leprechaun

Gold: 59820852
Flags: 2418

Post by [ШrДith]♔DΞV0♔™[HσD] on Wed Sep 14, 2011 8:54 pm

Ja det kan også anbefales, dog er jeg på Maks level så jeg bruger det ikke mere, da jeg kun får gems ud af mine pages nu... Men for brugere under level 35 kan det klart anbefales :D

[ШrДith]Sui_DK
The Phoenix

Gold: 672088
Flags: 1789

Post by [ШrДith]Sui_DK on Tue Jul 03, 2012 1:08 pm

[HσD]♔DΞV0♔™ wrote:Tjaaa ved ikke om det så meget er et trick, og de fleste gør det nok allerede nu...
Men når jeg jærger ude på vandet, så har jeg altid mine war golems med mig, når man har tilstrækkelig mange og bruger taunt funktionen, så kan man rydde alt på et minut og på den måde kan hurtigt få noget gold ind i kassen :)

Der er baredet lille MEN, at hvis du bruger dine golem når du jager, så får du ikke tokens for de monstre som dine golems slå ihjel, måske også lige værd at nævn....