Back to PK
forum logo

Hvad siger i til det :-) Return to Dansk (Danish)

Hvad mener du om det nye danske forum?

Poll ended at Sat Oct 01, 2011 2:30 am

Det er helt kanon, fedt vi endelig har fået et. Jeg vil helt sikkert bruge det.
2
66%
Det er super. Jeg vil sikkert bruge det.
1
33%
Jeg ved ikke rigtig. Måske vil jeg bruge det.
0
No votes
Det er da totalt lige meget om der er et dansk forum eller ej. Jeg kommer ikke til at bruge det!
0
No votes

Total votes : 3

Ciffox

World: Legends
Gold: 975277
Flags: 191

Hvad siger i til det :-)

Post by Ciffox on Thu Sep 01, 2011 2:30 am

Hey,

I kender mig ikke alle sammen, så en ultra kort intro er på sin plads.

Jeg hedder Claus (ciffox in game) og har fået tildelt den ære, at stå i spidsen for udviklingen af det danske islæt i Parallel Kingdom. Indtil videre betyder det, at jeg har ansvaret for at oversætte guiden (in game) til dansk, men også oversætte breve mv. der skal sendes til jer eller andre, hvor det kræver dansk tekst.

Jeg syntes det er super interessant, at være en del af det maskineri, der forfiner PK og som forhåbentlig vil resultere i flere og mere tilfredse brugere. Jeg vil i hvert fald gøre hvad jeg kan for, at det arbejde jeg deltager i bliver så kvalitativt og godt det er mig muligt.

I forbindelse med forummet her, har jeg været stærk fortaler for et dansk forum og har lagt et blidt, men bestemt, pres på PerBlue/Adam, for at få det virkeliggjort. Så jeg håber virkelig i sætter pris på det og vil gøre god brug af det.

I forbindelse med oversættelsen af guiden, har jeg valgt hæve kvalitetsniveauet en anelse, i forhold til de andre sprog. Jeg syntes det er på sin plads med en overskuelig guide der har brugeren i aller første række. Så de danske sider skulle meget gerne bærer præg af denne tilgang til projektet, bl.a. i form af et overskueligt layout og et godt og klart sprogbrug.

Jeg kan ikke afslutte dette indlæg, uden at nævne min medsammensvorne i "projekt oversættelse" til dansk; Flaze (in game navn). Tusinde tak for hjælpen, på egne og de danske spilleres vegne :)

Kom så, venner - lad os få gang i det her forum. Opret spørgsmål, svar, tips og tricks og skriv om alt muligt om spillet eller irl :)

Bedste hilsner

Ciffox/Claus
Ambassadør for PK og de danske spillere

[ШrДith]♔DΞV0♔™[HσD]
The Leprechaun

Gold: 59820852
Flags: 2418

Re: Hvad siger i til det :-)

Post by [ШrДith]♔DΞV0♔™[HσD] on Tue Sep 06, 2011 5:47 am

Jeg synes det er utroligt lækkert at der er kommet et dansk forum.
Det kan måske også få flere spillere med, især når der ligger en dansk guide på bordet..
Så kan alle være med til spillet, selv dem som ikke er de stærkeste til engelsk.

Jeg vil gerne være en del af dette forum og jeg vil samtidig sige at jeg med glæde vil hjælpe brugerne med deres problemer..
Der er nok mange som kender mig som "simonbove" inde fra androidforum.dk som moderator og supporter til android baserede smartphones...

Mvh dev0

Ciffox

Post by Ciffox on Tue Sep 06, 2011 6:40 am

dev0 wrote:Jeg synes det er utroligt lækkert at der er kommet et dansk forum.
Det kan måske også få flere spillere med, især når der ligger en dansk guide på bordet..
Så kan alle være med til spillet, selv dem som ikke er de stærkeste til engelsk.

Jeg vil gerne være en del af dette forum og jeg vil samtidig sige at jeg med glæde vil hjælpe brugerne med deres problemer..
Der er nok mange som kender mig som "simonbove" inde fra androidforum.dk som moderator og supporter til android baserede smartphones...

Mvh dev0

Hvor er det fedt du melder dig under fanerne, dev0. Og da du er en af super eksperterne, syntes jeg det er ekstremt værdifuldt for vores forum og for alle spillere der søger hjælp. Håber der er mange som vil benytte sig af din ekspertise.

Og netop som du siger, at få flere spillere med - danske spillere - ville være kanon. Og jeg ved du gør dit til det og jeg vil også gøre hvad jeg kan :)

Tak dev0!

Silwing

World: Horizons
Gold: 1365

Post by Silwing on Mon Sep 12, 2011 5:17 am

Jeg er først for nyligt begyndt at spille Parallel Kingdom, men synes helt klart det er fedt med et dansk forum, især når spillet er lokationsbaseret som det er... Jeg vil da klart kigge herind så tit jeg kan :)

[ШrДith]♔DΞV0♔™[HσD]
The Leprechaun

Post by [ШrДith]♔DΞV0♔™[HσD] on Wed Sep 14, 2011 1:29 pm

Ciffox wrote:
dev0 wrote:Jeg synes det er utroligt lækkert at der er kommet et dansk forum.

Mvh dev0

Hvor er det fedt du melder dig under fanerne, dev0. Og da du er en af super eksperterne, syntes jeg det er ekstremt værdifuldt for vores forum og for alle spillere der søger hjælp. Håber der er mange som vil benytte sig af din ekspertise.

Og netop som du siger, at få flere spillere med - danske spillere - ville være kanon. Og jeg ved du gør dit til det og jeg vil også gøre hvad jeg kan :)

Tak dev0!

Mange tak for de rosende ord :)
Jeg tror jeg vil misbruge mine beføjelser som Moderator på Androidforum til at lave guiden om til et opslag, så det altid vil være øverst :P
Så kan det være der er lidt flere danskere som ser det og måske bliver fristet til at prøve spillet...

Ciffox

Post by Ciffox on Wed Sep 14, 2011 8:37 pm

dev0 wrote:Jeg tror jeg vil misbruge mine beføjelser som Moderator på Androidforum til at lave guiden om til et opslag, så det altid vil være øverst :P
Så kan det være der er lidt flere danskere som ser det og måske bliver fristet til at prøve spillet...

Det ville da være helt kanon hvis du kan slippe afsted med det! Super initiativ :)

[ШrДith]♔DΞV0♔™[HσD]
The Leprechaun

Post by [ШrДith]♔DΞV0♔™[HσD] on Wed Sep 14, 2011 8:51 pm

Det er blevet rykket op øverst på spil siden på forummet, dog vil jeg ikke rykke det ind på forsiden, da det er forbeholdt for de lidt vigtigere ting...
Men under spil forummet vil det ligge øverst fremover :)

[[ШrДith]ǤơཞḯƖƖⱥ₲ʊέ℟ĭƖƖⱥ
The Reliable

Gold: 260867
Flags: 5562

Post by [[ШrДith]ǤơཞḯƖƖⱥ₲ʊέ℟ĭƖƖⱥ on Wed Sep 21, 2011 7:29 am

Alt hvad der kan fremme antallet af danske spillere er bare super. :D
Og ender det med at jeg må opgive et flag eller to, så der kan blive bygget et par flere byer i det Jydske, er det også helt okay. ;)
Jeg syntes ihvertfald det er ærgeligt at se at der er danske spillere der registrere sig i Köln, fordi deres nærmeste købstad ikke eksisterer endnu.